Domowy fitness: Ćwiczenia na płaski brzuch

27-08-2014

brzuchPłaski brzuch to marzenie, o którym najczęściej wspominają kobiety. „Oponki” nie wyglądają estetycznie, ale przy odrobinie samozaparcia skutecznie można z nimi walczyć.

Najskuteczniejszym sposobem na pozbycie się ich jest trening aerobowy – ćwiczenia te przez długi czas można wykonywać z umiarkowaną częstotliwością, co oznacza, że nie wymagają wysokiego stopnia zaawansowania.

Warto pamiętać o tym, że jeżeli chcemy wrócić do płaskiego brzucha, poza treningami musimy również zastosować się do zdrowych zasad odżywiania – ćwiczenia nic nam nie dadzą, jeżeli mięśni nie będzie widać spod warstwy tłuszczu. A to właśnie jego chcemy się pozbyć. Ćwiczenia kardio nie są skomplikowane i w całkiem krótkim czasie pozwalają budować lepszą kondycję i zgrabną sylwetkę. Regularne treningi pozwolą schudnąć nie tylko na brzuchu, ale również w pupie i udach.

Dieta

  1. Unikaj napojów gazowanych, takich jak oranżada, coca-cola czy słodzona woda mineralna.
  2. Zrezygnuj ze słodyczy. Lepiej sięgnąć po suszone owoce.
  3. Zrezygnuj z picia alkoholu. Lampka wina przy dobrej okazji nikomu jeszcze nie zaszkodziła, ale regularne picie alkoholu odpada.
  4. Do godziny 14 jedz tylko węglowodany, po 14 wyłącznie proteiny!
  5. Jedz więcej błonnika. Skutecznie pomaga zwiększyć metabolizm.
  6. Znajdź alternatywę dla białego cukru.
  7. Zaprzyjaźnij się z indeksem glikemicznym.
  8. Pij zieloną herbatę.
  9. Doprawiaj dania przyprawami, które sprzyjają odchudzaniu.
  10. Unikaj głodówek.

Ćwicz z YouTubem!

Filmiki z ćwiczeniami to doskonały trener, dzięki któremu możesz ćwiczyć w domu! Poniżej znajdziesz kilka najciekawszych.



Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
Share On Pinterest
Contact us

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *